ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η εταιρεία δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο συγκεκριμένο ιστότοπο (site) τόσο όσον αφορά την ταυτότητα του www.famelima.com όσο και των παρεχομένων από αυτό υπηρεσιών. 

Ο χρήστης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσα από ανάλογες λεκτικές ενδείξεις. Επίσης οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, εμπορευμάτων. 

Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων είναι οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ). Το www.famelima.com διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη. Βέβαια ο πελάτης – χρήστης καταβάλλει πάντοτε κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος – εμπορεύματος, το τίμημα το οποίο αναγραφόταν στου τιμοκαταλόγους για το συγκεκριμένο προϊόν κατά το χρόνο παραγγελίας. 

Σε περίπτωση διόρθωσης ή τροποποίησης της παραγγελίας από πλευράς του χρήστη, δεσμευτική τιμή είναι εκείνη που ισχύει κατά το χρόνο της διόρθωσης ή τροποποίησης και όχι πραγματοποίησης της παραγγελίας. 

Μετά την παραγγελία του χρήστη/πελάτη, η εταιρεία θα επικοινωνήσει με τον τελευταίο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην υποδειχθείσα από αυτόν διεύθυνση ή και στον υποδειχθέντα από αυτόν αριθμό τηλεφώνου για να επιβεβαιωθεί η αγορά. 

Η παράδοση του προϊόντος γίνεται μόνον στον αγοραστή και απαιτείται η επίδειξη στον μεταφορέα εγγράφων που να αποδεικνύουν την ταυτότητά του. Μετά την υπογραφή – αποδοχή του πελάτη – παραλήπτη του σχετικού Δελτίου Αποστολής, δεν θα είναι δυνατόν να αναγνωρίζονται τυχόν αμφισβητήσεις που αφορούν την παράδοση και με αυτό τον τρόπο ολοκλήρωση της αγοράς. 

Η παράδοση γίνεται στις 2-8 επόμενες εργάσιμες ημέρες από την ημέρα της παραγγελίας και εξαρτάται πάντα από την διαθεσιμότητα των προϊόντων & τον τόπο παράδοσης. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον προηγουμένως ενημερωθεί ο πελάτης, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να παραταθεί. 

Αν κάποια από το προϊόν που παρήγγειλε ο πελάτης δεν είναι διαθέσιμα, θα επικοινωνήσει μαζί του η εταιρεία μέσω email ή τηλεφωνικά, εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος από την παραγγελία, ώστε να τον ενημερώσει για το πιθανό χρόνο παράδοσής του. Εάν αυτό δεν ικανοποιεί τον πελάτη – χρήστη, μπορεί να ζητήσει ανάκληση της παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος.